Jak urozmaicić swoje treści firmowe na Youtube?
Opowiadaj historie i przekazuj emocje
Postaraj się być kreatywny i urozmaicić sposób, w jaki wyjaśniasz treść. Nie chodzi o to, by po prostu wyjaśnić jakąś koncepcję, jak w Wikipedii, ale by szukać sposobów nawiązania kontaktu z ludźmi.
Jednym ze sposobów nawiązania takiej więzi jest opowiadanie historii. Historie i anegdoty nie tylko pomagają nam lepiej zrozumieć i zapamiętać pojęcia, które mogą być bardzo złożone, ale także tworzą w umysłach odbiorców obrazy i odwołują się do ich emocji. Wszystkie te elementy sprawią, że Twój kanał na YouTube będzie niezapomniany.
Twórz proste i uporządkowane filmy wideo
Przed rozpoczęciem nagrywania filmu wideo należy dokładnie sprecyzować swoje pomysły i przygotować scenariusz, w którym uporządkuje się wszystkie pojęcia, które zamierza się wyjaśnić. Uporządkuj dobrze pojęcia i uprość je tak bardzo, jak to tylko możliwe. Podczas nagrywania staraj się mówić powoli i używać prostych zdań, a także wykorzystywać materiały audiowizualne do wyjaśniania pojęć. Krótko mówiąc, im wyraźniej, tym lepiej. Zdobądź więcej wiedzy o filmach i występowaniu przed kamerą, dzięki informacjom dostępnym na stronie https://dziennik.swidnica.pl/
Dodaj więcej wartości
Na YouTube jest już wiele marek i osób tworzących treści, więc prawdopodobnie znajdziesz kilka filmów bardzo podobnych do tego, który zamierzasz nakręcić. Rozwiązaniem, które pozwoli uniknąć zagubienia się w oceanie treści, jest oferowanie wartości dodanej w porównaniu z konkurencją.
Możesz na przykład zaprosić osobę związaną z tematem, który poruszasz, i przeprowadzić z nią wywiad lub – jeśli jesteś ekspertem w danej branży – przedstawić swoją opinię na dany temat, zamiast tylko go wyjaśniać.
Nieustannie szukaj nowych pomysłów
Jeśli znajdziesz format i sposób wykonywania filmów, które się sprawdzają, może Cię kusić, aby powtarzać je w kółko. Źle!
W marketingu wideo (i w marketingu w ogóle) nie możemy przestać wprowadzać innowacji, w przeciwnym razie ryzykujemy, że zostaniemy w tyle. Porównuj swoje filmy z filmami innych youtuberów (nawet jeśli mówią o zupełnie innych tematach!) i szukaj nowych pomysłowych formuł, aby z czasem udoskonalać swoje filmy.
Zrelaksuj się i bądź sobą
Nawet jeśli nagrywasz dla kanału korporacyjnego, osobowość jest niezbędna, aby nawiązać kontakt z publicznością i przekazać jej swoje przesłanie.
Nie powinieneś być robotem dyktującym koncepcje; powinieneś być sobą, spontanicznym, o spokojnym tonie głosu, pokazującym w każdym momencie swój unikalny sposób bycia. Twoja społeczność chętnie pozna osobę, która stoi za Twoją marką, i będzie Cię śledzić ze względu na to, kim jesteś, a nie tylko ze względu na oferowane przez Ciebie treści.